برگزاری مسابقه «پدران و مادران قصه گو» با محوریت غدیر خم
کد خبر: 3914712
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

برگزاری مسابقه «پدران و مادران قصه گو» با محوریت غدیر خم

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گیلان از برگزاری مسابقه مجازی «پدران و مادران قصه‌گو» با محوریت عید غدیر خبر داد و گفت: 18 مرداد آخرین مهلت شرکت در این مسابقه مجازی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رضوانی نژاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم پرهیز از تجمع‌ها و برگزاری مراسم، برنامه‌های گرامیداشت این ایام با استفاده از فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح برخی کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: مسابقه مجازی «پدران و مادران قصه‌گو» با محوریت عید غدیر برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گیلان اضافه کرد: این مسابقه با موضوع نقل واقعه غدیر خم با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضوانی نژاد ادامه داد: علاقمندان به شرکت در مسابقه «پدران و مادران قصه گو» تا 18 مردادماه فرصت دارند کلیپ‌های سه تا پنج دقیقه ای قصه‌گویی خود را به شماره 09016473881 در پیام رسان واتس اپ ارسال کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه «نقاشی و شعر» با موضوع عید قربان و واقعه غدی رخم، گفت: این مسابقه نیز که به صورت مجازی برگزار خواهد شد تا 18 مردادماه ادامه دارد و شرکت کنندگان باید آثار خود را به شماره مذکور ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha